casino
Casinobeoordeling in Nederland
1
casino
Tot €450 + 250 Gratis Spins
Min Dep:
€20
Spelen
2
NV Casino
Welkomstpakket €450 + 250 Gratis Spins
Min Dep:
€20
Spelen
Triple Juicy Drops
Triple Juicy Drops
Energy Joker
Energy Joker
Lucky Penny
Lucky Penny
Sun of Egypt 3
Sun of Egypt 3
Gates of Olympus
Gates of Olympus
Big Bass Bonanza
Big Bass Bonanza
Big Money Wheel
Big Money Wheel
Sweet Bonanza
Sweet Bonanza

WAAR GAAT JE VRAAG OVER?

MISSCHIEN KUN JE HIER HET ANTWOORD VINDEN?

Hoe vraag ik een uitbetaling aan?

Om een uitbetaling aan te vragen, moet je naar het gedeelte 'Financiën' in jouw persoonlijke account navigeren. Daar vind je alle opties die je nodig hebt om een opname aan te vragen. Het proces is eenvoudig en gebruikersvriendelijk, zodat je snel en zonder gedoe je geld kunt opnemen.

Kan ik een uitbetaling aanvragen op iemand anders zijn bankaccount?

Om jouw geld te beschermen, kun je alleen geld opnemen op jouw eigen bankrekening. Dit zorgt ervoor dat alleen jij toegang hebt tot jouw winsten. Je kunt geen geld naar de bankrekening van iemand anders over laten maken, ongeacht de reden.

"Bedrag in het spel" - Ik heb geprobeerd een uitbetaling aan te vragen, maar dat was niet toegestaan omdat er een openstaand bedrag in een spel zit. Wat betekent dat?

Wanneer je een uitbetaling aanvraagt en je ontvangt de melding dat er een openstaand bedrag is in een spel, betekent dit dat er een deel van jouw geld nog in een actieve spelronde zit. Je hebt het spel waarschijnlijk gesloten voordat je laatste inzet is afgerond. Om je geld te kunnen opnemen, dien je het spel opnieuw te openen en jouw spins af te maken. Zodra dit is gedaan, zou je zonder problemen de opname moeten kunnen uitvoeren. Als je het juiste spel niet kunt vinden, neem dan gerust contact met ons op en wacht tot we het voor je hebben opgelost voordat je verder speelt.

Volgens mijn uitbetalingsstatus had ik mijn geld moeten ontvangen, maar dit is niet het geval. Wat moet ik doen?

De datum die in je uitbetalingsoverzicht staat vermeld, is een schatting en geen exacte datum. Soms kan het een dag korter of langer duren voordat je de betaling ontvangt. Mocht je jouw geld twee dagen na de verwachte datum nog steeds niet hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice zodat wij je kunnen helpen.

Kan ik een aangevraagde opname annuleren?

Ja, je hebt de mogelijkheid om je uitbetalingsverzoek te annuleren, en het geld zal teruggestort worden naar jouw OneCasino-account. Dit kan op elk moment tot de status als 'overgemaakt' is gemarkeerd. Zodra deze status is bereikt, betekent dit dat het geld al onderweg is en kunnen wij de overboeking niet meer stoppen.

Wanneer wordt mijn uitbetaling overgemaakt? Wanneer staat het geld op mijn bankrekening?

Wij verwerken dagelijks de aangevraagde uitbetalingen. Na controle en verwerking van je opname, wordt het bedrag meestal binnen 3 uur op je rekening bijgeschreven. Houd er echter rekening mee dat het in sommige gevallen tot 48 uur kan duren voordat het bedrag zichtbaar is, afhankelijk van de bank.

Kun je jouw antwoord hier niet vinden? Geen zorgen! Ga naar het onderdeel 'Financiën' voor meer gedetailleerde informatie over uitbetalingen. Mocht je nog steeds met vragen zitten, onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar om je te helpen. Zorg ervoor dat je je vraag zo gedetailleerd mogelijk beschrijft zodat we je sneller van dienst kunnen zijn.