nlNL
casino
Casinobeoordeling in Nederland
1
casino
Tot €450 + 250 Gratis Spins
Min Dep:
€20
Spelen
2
NV Casino
Welkomstpakket €450 + 250 Gratis Spins
Min Dep:
€20
Spelen
Triple Juicy Drops
Triple Juicy Drops
Energy Joker
Energy Joker
Lucky Penny
Lucky Penny
Sun of Egypt 3
Sun of Egypt 3
Gates of Olympus
Gates of Olympus
Big Bass Bonanza
Big Bass Bonanza
Big Money Wheel
Big Money Wheel
Sweet Bonanza
Sweet Bonanza

Mijn account

De veiligheid en beveiliging van jouw account zijn net zo belangrijk voor ons als voor jou. Wij begrijpen dat je volledige controle wilt over jouw account, en dat je er zeker van wilt zijn dat niemand anders hier bij kan. Daarom doen we er alles aan om jouw account veilig te houden, en willen we graag enkele tips met je delen om je te helpen om jouw account ook van jouw kant veilig te houden. Sommige van deze tips klinken misschien voor de hand liggend, maar het is toch de moeite waard ze te vermelden.


  • Gebruik een sterk wachtwoord, met cijfers, letters en hoofdletters
  • Zorg ervoor dat jij de enige bent die je wachtwoord kent
  • Log uit na je sessie als je een openbare desktop/laptop hebt gebruikt
  • Geef niemand anders toegang tot je account
  • Wijzig je wachtwoord als je denkt dat iemand anders het wellicht weet

Een goede manier om de veiligheid van je wachtwoord te vergroten, is door een wachtwoordmanager te gebruiken. Deze kan helpen om complexe en unieke wachtwoorden voor al je accounts te genereren en op te slaan. Dit maakt het niet alleen gemakkelijker om veilige wachtwoorden te gebruiken, maar voorkomt ook dat je wachtwoorden vergeet. Vergeet niet dat een goede beveiliging begint bij jou, de speler.

Mijn Gegevens

Wij begrijpen dat je terughoudend bent met het verstrekken van persoonlijke informatie op het internet, daarom vragen wij je alleen informatie die noodzakelijk is. Deze bestanden worden veilig door ons bewaard. Om aan de strenge eisen van de MGA te voldoen, moeten wij je soms om documenten vragen. Dit kan gaan om identificatie of bewijs van adres, en als dit gebeurt, zorgen wij ervoor dat jouw documenten veilig zijn. Lees ons Privacybeleid voor meer informatie. Voor vragen kun je kijken bij onze veelgestelde vragen. Als deze je niet verder helpen, helpt ons Klantenservice team je graag verder.

Bij OneCasino is de bescherming van jouw gegevens van groot belang. We passen de nieuwste beveiligingstechnologieën toe om ervoor te zorgen dat al jouw persoonlijke en financiële informatie veilig blijft. Ons beleid is ontworpen om volledig in lijn te zijn met de regelgeving met betrekking tot gegevensbescherming en privacy, zodat je met een gerust hart kunt spelen.

Claims en geschillen

Het creëren van een aangename ervaring is ons doel. We willen er zeker van zijn dat al onze spelers volledig tevreden zijn over ons product en onze service. Echter, we zijn ons ervan bewust dat we in zeldzame gevallen niet aan deze verwachting kunnen voldoen. Als je het gevoel hebt dat de kwaliteit van onze spellen, website of service te wensen overlaat, neem dan contact met ons op via de chat, telefoon of stuur een bericht. Een van onze klantenservice medewerkers staat je graag te woord.

Chat: www.onecasino.com, klik op de klantenservice knop
Email: complaints@onecasino.com
Telefoonnummer: +356 27782188

In gevallen waarin jouw persoonlijke of andere gegevens betrokken zijn, neem contact op met onze functionaris voor gegevensbescherming via dpo-officer@onecasino.com.

Niet tevreden met de uitkomst?

Als je niet tevreden bent met het resultaat, nadat je jouw probleem bij onze klantenservice aan de orde hebt gesteld, kun je een formele klacht indienen door ons te schrijven via klachten@onecasino.com. Een formele klacht wordt als geldig beschouwd als deze duidelijke informatie over jouw identiteit bevat. Zorg er daarom voor dat je het volgende in de klacht opneemt:

  • Je Gebruikersnaam
  • Je Naam en Achternaam
  • Een gedetailleerde uitleg van de klacht
  • Details van eventuele eerdere correspondentie die je met ons hebt gehad

Uiteraard zijn alle verstrekte Persoonsgegevens onderworpen aan ons Privacy Beleid.

Zodra wij jouw klacht hebben ontvangen, streven wij ernaar deze binnen 24 uur te bevestigen.

Jouw klacht wordt intern onderzocht en we zullen er alles aan doen om je uiterlijk 10 dagen na ontvangst van de klacht te antwoorden, op voorwaarde dat we dit in bepaalde gevallen met nog eens 10 dagen kunnen verlengen.

Nog steeds ontevreden met het resultaat?

Als je niet tevreden bent met het uiteindelijke resultaat van het onderzoek nadat je de klachtenprocedure hebt voltooid, kun je de kwestie doorverwijzen naar onze Alternative Dispute Resolution Provider: eCogra.

Geschillen met ons kunnen hier via eCogra aan de orde worden gesteld: https://www.ecogra.org/srs/dispute.php

De gedetailleerde procedure voor het indienen van een klacht bij eCogra is te vinden via de volgende link https://ecogra.org/ata/policies_procedures.php.

We willen ervoor zorgen dat je altijd de juiste stappen volgt om jouw zaak te presenteren, dus als je vragen hebt over deze procedure, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons team staat klaar om je door het proces te begeleiden en ervoor te zorgen dat jouw stem wordt gehoord.